^Нагору
logo
  
  
  
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Get Adobe Flash player

Районний Flash-семінар педагогів ДНЗ

FLES 1

Французький філософ Жан-Жак Руссо зазначав, що виховання має навчити дитину „дивитись, слухати і дотикатись”, але не просто дивитись, а бачити; не просто слухати, а чути; не просто дотикатись, а розуміти через тривале маніпулювання предметом у руці.

 

Актуальність проблеми сенсорного розвитку дітей завжди була однією з ключових у дошкільній освіті. Особливо гостро це відчувається сьогодні, коли потреба сенсорного пізнання навколишньої дійсності замінюється готовими відповідями й шаблонами. Саме тому потрібно шукати нові дієві способи і методи для чуттєво-пізнавального розвитку дітей. Одним із таких методів уважається широке використання конструкторів LEGO Education.
Саме тому районним методичним кабінетом відділу освіти Хустської РДА (завідувач О.М. Пригара, методист В.Ф. Кір’янова) на базі Липчанського ДНЗ (завідувач Л.Г. Довгій) відбувся Flash-семінар педагогів району „Чарівний світ „LEGO”. Учасники семінару мали змогу відвідати заняття „Мандрівка у космос” (вихователь О.Ю. Свириба),„Подорож до країни Сенсорики” (вихователь Дубляк Є.В.), на якому педагоги створили атмосферу емоційного комфорту для кожної дитини, зацікавленості в успішному засвоєнні знань та показали, що конструктор можна використовувати як допоміжний інструмент освітньо-виховного процесу.
В.Ф. Кір’яновою, методистом РМК та Т.І. Король, головою РМО, з метою вдосконалення педагогічної майстерності педагогів дошкільних навчальних закладів району продемонстровано відео-презентацію„Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини засобами конструктора LEGO” та презентацію „Чарівний світ „LEGO”, де підкреслено, що конструктори LEGO Education – незамінний матеріал для стимуляції творчих здібностей дітей, який допомагає вихователям підтримувати інтерес до будь-якої теми, що подається на заняттях.
Вікторія Фердинандівна ознайомила присутніх із новою технологією „Едьютейнмент: навчання як розвага”. Це одна з найефективніших стратегій, оскільки дає всім дітям можливість брати участь у пропонованій діяльності, розвивати навички співробітництва, міжособистісного спілкування (вміння активно слухати, виробляти спільну думку, залагоджувати розбіжності тощо).
У ході семінару педагоги не тільки обмінялисяґрунтовними теоретичними знаннями щодо особливостей розвитку пізнавальної сфери дітей, зокрема їхнього сенсорного розвитку, а й підкреслили, що потрібно вміти практично організувати сприятливе сенсорно-пізнавальне середовище і завжди бути готовими до використання ефективних інноваційних методів сенсорного виховання та формування пізнавальної активності.

Г. Ляшкович,
вихователь Олександрівського ДНЗ,
Хустський р-н

FLES 2

 

FLES 3

 

Copyright © 2013.