^Нагору
logo
  
  
  
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Get Adobe Flash player

Коректурні таблиці як засіб пізнавальної активності дошкільників

zdo 2

Креативність людини будь-якого віку полягає в здатності виявляти свою неповторність, у схильності до творчості, прагненні й готовності діяти, а отже дає змогу робити відкриття, знаходити оригінальні рішення, виявляти винахідництво і раціоналізаторство. Сьогодні педагог має у своєму розпорядженні цілий арсенал засобів для оптимізації освітнього процесу та особистісного розвитку кожної дитини. Одним із таких засобів є робота за авторською технологією доктора педагогічних наук Н. Гавриш.

„Застосування коректурних таблиць в організованій навчально-пізнавальній діяльності дітей” – такою була тема засідання районного методичного об'єднання вихователів молодших та старших груп, яке відбулося на базі Березівського ЗДО Хустського району (директор О. Фізер).
Мета заходу – сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів щодо використання коректурних таблиць, формуванню творчого підходу до підбору методів, форм та прийомів реалізації завдань освітнього процесу.
Вихователі О. Тегза та М. Горщар не просто поділилися власним досвідом упровадження технології, але й практично продемонстрували це на прикладі занять у старшій групі „Рідна мова лагідна, свята, як чарівна квітка, розквіта!”, у молодшій – „На бабусиному подвір’ї”.
В.Ф. Кір’янова, методист РМК, у своєму виступі-презентації „Використання коректурних таблиць в роботі ЗДО” закцентувала увагу на тому, що робота з такими таблицями дозволяє дошкільнику активно пізнавати світ: встановлювати зв’язки між різними подіями, явищами, предметами, експериментувати, моделювати. Учасники засідання презентували свій досвід роботи та обговорили проблему „Коректурні таблиці як засіб пізнавальної активності дошкільників”.
Підбивши підсумки засідання, методист В.Ф.Кір’янова надала вихователям району методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць у різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку: створення умов, у яких діти вчитимуться знаходити істину самостійно, організації ігрової діяльності на основі коректурних таблиць, стимулювання пізнавального інтересу, бажання пізнати нове, розширювати знання дітей.
Учасники методичного заходу дійшли висновку, що робота за коректурними таблицями впродовж тривалого періоду дозволяє фіксувати динаміку росту інтелекту дитини, робить подальший процес розвитку її здібностей і підготовки до школи більш творчим, креативним та цілеспрямованим.

М. Довжанин,
голова РМО вихователів ЗДО,
Хустський р-н

 

zdo 3

Copyright © 2013.