РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТУ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ЗА ОСВІТНЬОЮ ЛІНІЄЮ "ДИТИНА В СОЦІУМІ"
Мета тренінгу: підвищити знання педагогів щодо змісту освітньої лінії "Дитина в соціумі"; сформувати усвідомлення відмінностей між ключовими поняттями "родинно-побутова компетенція" і "соціально-комунікативна компетенція"; сприяти розвитку професійної майстерності під час планування послідовності реалізації завдань даної освітньої лінії; формувати партнерські взаємини між педагогами.
Обладнання та матеріали: аркуші паперу формату А1 і А4; маркери; стікери; мішечок.
Автори: завідувач Чаварга Ольга Юріївна,
Мета. Поглибити знання учасників тренінгу про культуру взаємодії та спілкування, про чинники, які впливають на успішне управління колективом сучасного дошкільного навчального закладу, підвищити рівень професійної компетентності завідувачок і вихователів-методистів.
Контингент: завідувачки та вихователі-методисти дошкільних закладів.
Тривалість заняття: 80 хвилин.
Організацію харчування дітей у дошкільних навчальних закладах контролюють різні органи, зокрема Державна інспекція навчальних закладів України, територіальні органи Державної санітарно- епідеміологічної служби України та Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів. Читачів цікавить, якими нормативно-правовими актами мають керуватися ці органи державного контролю
Контроль і державний нагляд за якістю харчування у дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників (власників) цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров’я та відповідні органи управління освітою (частина четверта ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-ІІІ).
Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах нормативно врегульована.